Serviciile Call Center-ului

Serviciile Call Center-ului

LOGISTICĂ – GESTIONAREA TRANSPORTURILOR ŞI LIVRĂRILOR

Şapte zile pe săptămână, de la 10 a.m. până la 11 p.m., Andromede procesează până la 15.000 de contacte.

Clienții principali sunt companii de telecomunicații mari, pentru care noi aranjăm transportul zilnic și livrarea tuturor produselor lor vândute în Italia, Germania, Franța, Anglia și Spania

SOLICITARE DE CREDITE

Actuala criză economică continuă a agravat și mai mult situația în momentul plăţii, aducând firmele mici, mijlocii și mari să aloce mai multe resurse pentru a încerca să gestioneze solicitările de credite.

Andromede s-a specializat în gestionarea externă a solicitărilor de credit, permițând astfel companiilor obținerea unui ajutor real și independent, pentru a îmbunătăți calendarul de plată la împrumuturile obișnuite. Externalizarea solicitării creditelor asigură un nivel de confidenţialitate și calitate / bunătate în gestionarea contactelor net superior faţă de managementul in-house.

RELAŢIILE CU CLIENŢII

Pentru a optimiza organizarea companiei și minimizarea costurilor fixe, Andromede este capabilă să susțină companiile în activitățile de relaţii cu clienţi pentru primul nivel, sau pentru a oferi sprijin clienţilor şi partenerilor de afaceri pentru:

  • Deschiderea biletelor cu probleme (telefon + e-mail) pentru cererile de asistență și suport tehnic.
  • Informații și recomandări a centrelor de servicii şi dealeri.

Andromede este structurat pentru a gestiona serviciile, chiar și în modul de recepţie a apelurilor.

SUPORT ÎN ORGANIZARE DE EVENIMENTE

Succesul unui eveniment este puternic influențat de o organizare corectă și eficientă înainte, în timpul și după eveniment. Acest lucru presupune utilizarea mai multor resurse, adesea folosite şi în activități cu profil scăzut.

Andromede este capabilă să sprijine companiile în activitățile pre-si post-eveniment, cu gestionarea apelurilor recepţionate:

  • Confirmarea de primire a invitației.
  • Confirmarea de înscriere și verificarea datelor pentru înregistrare.
  • Informații logistice.
  • Feedback post-eveniment.

Cookie-urile ne ajuta sa va furnizam un serviciu mai bun. Folosind serviciile noastre, sunteti de acord cu faptul ca utilizam cookie-uri.
Pentru mai multe informatii, citeste aici aici. Sunt acord, continua